3 Ekim 2024 Perşembe

Prens Fridolin teşrif ettiler

Fridolin bugün geldi ama ne gelmek…

Onu getiren barınak görevlisi gerekli koşulları sağlamış mıyız diye evi baştan aşağı kolaçan etti ve bizimle bir saat oturdu, bu arada da sadece hazırladığımız alanı teftiş etmekle kalmadı resmen çocuklarımı hayvanseverlik sınavına tabi tuttu. Şükür geçtik sınavlardan ve kadın Frido’yu bize bırakmaya karar verdi. Hurraaa. 

Fakat Frido hakikaten Fridoymuş! Başıma geleceklerden habersizmişim...

Ben bizim Tessi sever mi, ya istemez ve saldırırsa derken, maşallah Frido dağdan gelip bağdakini kovdu! O kadar aktif ve özgüveni yüksek ki, hiç yabancılamayı bırak, heryere girdi çıktı ve en güzel köşeyi de kendine kaptı! 

Gariban Tessi'm son derece sakin ve her istediğini yaptırttığı Monster'dan sonra asıl canavar olduğunu fark ettiğimiz Frido'dan o kadar korktu ki, gün boyu sürekli ufacık kutunun içine saklandı. Barınak görevlisi kadına göre bu "güç savaşı ve baskın bireyin seçilmesi" normalmiş ve birkaç hafta sürebilirmiş. Fakat Frido kızı rahat bırakmıyor, deli dürtmüş gibi arasıra kalkıp kızı arıyor, buluyor ve peşinden koşturuyor. Garibim Tessim sürekli kaçma ve gizlenme halinde... Barınak görevlisi bu duruma 1-2 hafta vermemiz gerektiğini söyledi, alışmaları bu kadar sürermiş...

Fakat Frido sağolsun sadece Tessi'yi gıcık etmekle kalmadı, her yere işeyerek ("bura benim alanım" mesajı..) beni de deli etti.. Yahu benim mis gibi tavşanlarım gider tuvaletlerine yapar bir damla çiş temizletmezlerdi bana.... Hayır o değil, bu böyle giderse valla ev kokmasın diye ben her gün 1 saat temizlikle bozarım kafayı, yine olan bana olur... Oooof of. 

Çok sevimli aslında ve saldırgan değil sadece meraklı ama Tessi huylandı bir kere, ne yapacağız bilmem. 

Nasıl olmuş bu arada tavşan alanım? Şu çiftkapılı küçük ev dışında tamamen ben yaptım, kestim biçtim çaktım oydum, içimde hakikaten bir marangoz yatıyormuş, çok aşırı keyif aldım :)) Umarım Tessi Fridolin'e alışır da tüm bu yaptıklarım boşa gitmez..... Haydi bakalım, ay sonunda rapor veririm size... Merakla bekliyoruz :)

4 yorum:

  1. Valla bravo evin içinde böyle bir yer yapmak tebrik ederim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların odası vardı Hülya ama 5mt kareydi oda ve barınak görevlisi en az 6 olacak diye tutturdu. Ben de salonun ortasına taşıdım tavşanları, 8-9mt2 alanları var şu an bizim alanımızdan alınmış olarak :)) Yaza kadar nasıl olacak bu iş bilmiyorum yazın bahçedeler ama o zamana dek inşallah koku falan olmaz evde ben aşırı titizim o konularda.. Bilmiyorum yani yaptım bi iş ama hala emin olamıyorum… Kadın resmen 1 metrekarenin hesabını yaptı yahu…

      Sil
  2. Ellerine saglik C' cim, harika olmus :-) Cok sevimliler ikisi de... Birbirlerine alisma surecindeki maceralarini merak eden arkadasin D u y g u

    YanıtlaSil