Tina Fey'in yazıp oynadığı Four Seasons'ın ikinci sezonu başlamış ve henüz ikinci bölümdeyim ama ilk sezon olduğu gibi, yine çok çok güzel... Bu dizi bana tam zamanında geldi; hafif, zekice esprileri olan sabunköpüğü bir dizi arıyorsan, öneririm. Tabii homofobik değilsen...
Şuraya bir trailer bırakayım:
Tina Fey'in oynadığı Kate karakterini evlilikteki kendime, kocasını kocama, en yakın gay arkadaşını da en yakın gay arkadaşıma çok benzetiyorum :))) Hatta bazen diyaloglarımız bile birebir aynı oluyor, resmen "Tina Fey bu dizide benim hayatımı yazmış" falan diyorum..
Yine dünkü bölümde, bana çok dokunan bir diyalog geçti. Claude uzun yıllar yaşadıkları Amerika'dan memleketi olan İtalya'ya taşınmak istiyor ve Danny her ne kadar bunu hiç istemese bile, Kate'e diyor ki: "Claude yıllardır ailesinden uzakta, burada, benimle, benim için bu kültüre alışmaya çalışarak yaşadı. Şimdi benim de İtalya için böyle davranmam gerekir. Onu seviyorum. Ona nasıl hayır diyebilirim ki?"
Ah blogcuğum ah... Böyle aşklar artık sadece dizilerde ve gay evliliklerde mi var?
Neeeyy ikinci sezon mu gelmiş, ollleeeyy :))) Yaa dizide Danny ve Tina Fey dostluğuna da öyle hayranım ki, hayatımda bir Danny'im olsa keşke :)) Bu açıdan çok şanslısın bence. Hatta Tina'nın kocasıyla olan bağı da çok gerçekçi bence. Evlilikte hissedilen bu ikircikli durumları bence çok güzel yansıtıyorlar. Ceren Steve Carrell'ın Rooster dizisini duydun mu, bence onu da seversin sen. Bir şans vermelisin :))
YanıtlaSilBence de çok şanslıyım ;) Ya aslında bişey diyeyim mi Annabell, az insan var çevremde ama olanların hepsi ile Danny-Kate ilişkisi içindeyim ben sanırım yani en olmadık durumlar içinde kalıp, kendileriyle en çok dalga geçebilen insanları çok seviyorum ben ve onlarla olmayı tercih ediyorum..
SilBiri şey yazmıştı, lütfen yazılarınızda yapay zeka kullanmayın, insanın en ham, en salakça, en duygusal anlarını okumak istiyorum ben diye.. Çok hak vermiştim.. İnsanı olduğu gibi yansıtabilmek evet cesaret istiyor (kim ne der...) ama insan bu yahu.. Tüm salaklığıyla, küçük sahtekarlıklarıyla, mızmızlıklarıyla, çekilmez yanlarıyla, öfke ve korkularıyla, insan bu..... Böyle olduğumuz için utanmamalıyız bence.... Evlilik bu. Annelik bu. Hayat bu yahu.... Bıktım ben ay kızım/oğlum şöyle minnoş, şöyle akıllı, böyle şahane, 25 senelik kocam 5 yıldız, annem dünyanın en melek annesi... eeeeh, git bu hikayeleri kendine anlat yahu :))))
Sanırım bu nedenle seviyorum bu tür dizileri.
Rooster'ı duymadım ama bakacağım, çok teşekkürler, senden gelen ikinci güzel öneri bugün!
Okulda iki arada bir derede yorum yapayım dedim, ne çok ' bence' demişim, hahahah :)) "... ben sanırım yani en olmadık durumlar içinde kalıp, kendileriyle en çok dalga geçebilen insanları çok seviyorum ben ve onlarla olmayı tercih ediyorum.." Ne güzel tarif ettin ya, inan ben de en çok böyle kişileri samimi bulup çevremde bulundurmaya çalışıyorum, çünkü hayat böyle insanlarla yaşanılası oluyor ancak. Valla ben de bıktım sürekli pr yapan insanlardan. Bizi bi salın kardeşim, biz mükemmel olmayan hayatlarımızla düşe kalka gülüp devam etmeye çalışıyoruz:)) Yaa umarım beğenirsin, iyi seyirler şimdiden :))
Silben bitirdim bile ikinci sezonu.. yine çok güzeller :) ben de kate'le danny'nin bu sezondaki hafif kırgın hallerini benim biricik kankam bonus kafamla bu şubat ayında türkiye'ye geldiğinde yaşadığım gerginliğe benzettim. biz de toparladık sonra onlar gibi şükür ki :)
YanıtlaSilKate is in love with Danny.
SilNo. I am not inlove with you but i love you.
Şahane değil miydi ama? :))
kesinlikle, çok iyiler :)
SilMerhaba ben Ceren, öneri için teşekkürler ben de bakmıyordum iyi oldu👍❤️ bas da kasıntı insanlarla olmak zor geliyor Allah için hepimiz insanız kasılıp hayatımı daha da zorlaştırmak istemiyorum neysem oyum işte😂 diye rkısmıa da katılıyorum evet Canım evet en iyi en mükemmel sensin senin eşin çolugun çocuğun annen baban araban evin ama bundan bana ne🙄🤷♀️ hepimiz iyi olalım orası ayrı ama olmayan şeyleri böyle farklı gösterenlere dayanamıyorum evet evet deyip geçiyorum hiç tartışmaya vb niyetim yok diyorum kendi kendime ☺️ sevgiler
YanıtlaSilGörüntüde ben de boşveriyorum ama içten içe bilemmişim demek ki 🤣
SilCeren, ne güzel oldu dizi tavsiyesi! Seyredecegim ben de:)
YanıtlaSilİyi seyirler :)
SilTina Fey'e ve mizahına tek kelimeyle bayılıyorum. O kadar yakın geliyor ki sanki başka kıtadaki arkadaşımmış gibi izliyorum kendisini. :)) Yıllardır tekrar izlemek için dijital platformlara düşmesini beklediğim 30 Rock'a da sonunda kavuştum ve 7 sezon maratonundan yeni çıktım. İlk sezonunu keyifle izlediğim bu dizinin ikinci sezonunun geldiğini de fark etmemişim. Senin yazın sayesinde hemen bir koşu, soluksuz izledim ve yorum yapmaya geri döndüm. Teşekkürler, Ceren. :)) Yine şaşırtmadı ve final sahnesindeki o müthiş sürpriz diyorum. İzlemeyene spoiler olmasın diye adını anamasam da onun da ayrı bi hastasıyım. :))
YanıtlaSil:) çok sevindimmm
Sil