12 Ağustos 2024 Pazartesi

1. Geleneksel Blogger İzmir Buluşması

1. Geleneksel lafı beni hep güldürmüştür ama bir yerde de naif, samimi, umut dolu bir girişim hissi vermiştir. Öyle bir gündü bugün; tarihe geçsin: 11 Ağustos 2024; 1. Geleneksel Blogger İzmir Buluşması :))


Dikkat bu bir özendirme yazısıdır! Acaip eğlendik (tam 7 saat oturmuşuz işletmede) ve aramızda olmayanların da dedikodusunu yaptık peşinen söyleyeyim :))

İzmir ekibinde öz-hakiki “Efe” bir adet İzmirlinin dahi olmaması, onun yerine memleketin dört bir yanından ve hatta yurtdışı temsilciliklerden gelmiş bulunmamız, bence seni de bir dahaki buluşma için şimdiden gaza getirsin! Hiiiç çekinme çünkü aramızda blogger olmayıp “eş kadrosundan” ve gelirken içten içe “benim ne işim var burada” diye düşünüp çekinmiş ama günün sonunda “fahri blogger”lığa yükselmeyi bırak, “mutfak bloğu” ve “bloggerların kirli sırlarını ifşa bloğu” açma sözü aldığımız iki de eş vardı - ki sadece birbirmizi değil, onları da çok sevdik çok!


Çok tatlı bir masaydı vallahi, herkes aynen kendini bloğunda lanse ettiği gibiydi bir kere! Samimi, gerçek, uyumlu, kibar ve neşeli.. Bloggerlar beni hiç şaşırtmıyor; bence biz sadece ortak bir hobi sahibi insanlar değil, dünyanın dört bir yanına dağılmış bir aileyiz. Bak neden öyle dedim açıklayayım:

Makbule öğretmenimizle Urla’dan benim üstün düz yolda kaybolma yeteneğim sayesinde biraz gecikmeli vardığımız mekanda çok içten karşılandık. Sanki kırk yıllık dostlar buluşmuş! İsim ve blog ismi söyleme fasılları, ha sen osuuuun aynen tahmin ettiğim gibisin’ler anında sıcacık sarılmalara dönüştü hemen.. Aa ben de okuyorumlar, ne oldu senin o mesele’ler, o yazı tam içime işledi yahu nasıl yazmış helal’ler, sanki kırk yıllık kankalar daha dün ayrılmışız yahu! Ben Momentos dışında herkesi ilk gördüm ama sanki kırk yıllık dostlar masasında gibi bir hisle ait hissettim. Bu muhteşem değil mi sence de?


Gelelim dedikodulara :))))

Momentos’un zaten bloğundan ne kadar ince zevkleri olan ve bunlara dokunup mükemmelleştiren bir kadın olduğunu biliyorsunuz; yine şahane bir mekan seçimi yapmıştı, isteyene şarap, isteyene çay, acıkana salata, makarnalar, kahve yanına kurabiyeler.. Bu güzel kadın neyi kendine proje edinse vallahi altından çok başarıyla kalkıyor yahu! Made by Momentos’sa tamam!

Kırmızı Ruh ve sevgili eşi ne ara becerdiler anlayamadık, bizi çok mahçup ederek günün sponsorluğunu üstlendiler. Kırmızı Ruh’un edebiyat alıntılarının hayranı olsam da, hiç bilmediğim nice özelliğini öğrenmek, hakikaten dobralığına ve açıklığına saygı duymak ve beni değer bulup açtığı bir konuda onunla birlikte heyacanlanmak günün sürprizlerinden biri oldu benim için. Ayrıca eşinin durup “yaw bu nasıl bir ortam, ne acaip tipler, dizi gibi entrikalar, şaşırtmalı sonlar, error verdim ben ya” demesine çok güldüm. 

Makbule öğretmenimin ince ruhu, kibarlığı, hele o elyazısıyla herbirimize özel imzalayarak armağan ettiği kitabı hepimizi çok duygulandırdı. Çıkışta hiç inanmadığım “geçmiş hayatımızda..” konularında kendimi aşıp “vallahi biz sizle kesin önceki hayatımızda da yakınmışız!” deyişim beni bile şaşırttı ama vallahi öyşe bir ruh etkileşimimiz var kendisiyle! Bu konuyu araştıracağım.. 

Bir Garip Şeyma’nın mesleği - daha doğrusu ünvanı - hepimizi çok şaşırttı, hatta bir titreyip kendimize gelelim karşımızda bir ünvan duruyor yahu dedik ama başaramadık :)) Şeyma’nın ayrıca gözlerinin içinin gülüşü ve sık rastlanmayan ama çok değerli bir vasıf olduğuna inandığım sakin neşesi ve aramızda olmayanların gıybetini yaparkenki (ama valla iyi şeyler söyledik hep) yerinde saptamaları çok hoşuma gitti. 

Kaplan Diary ve zarif eşinin “Dede hikayeleri” aşırı güldürdü, girişimcilik öyküleri bazı konularda hepimize motivasyon oldu, inşallah bizim de torun sahibi olacağımız yıllara dair içimizde şimdiden özlem yarattı (“biz kalkalım artık, torunumuzu özledik” şimdiye dek duyduğum en güzel kalkış cümlesiydi vallahi) ve Kaplan Diary’ in bloğuna geri döneceğine dair ve iki ayrı kitabı yayına hazırlayacağına dair sözünü de aldık!

Çok sevgili Balthus’u yani Kafka’ya Mektuplar’ı sona bıraktım çünkü en erken o kalktı aramızdan, hevesimizi kursağımızda bıraktı! Kendisine çeşitli konularda maşallah diyorum, şu “aşırı güldüren ölü” hikayesini de aşırı merak ediyorum! Ayran içip bloğundan uzak düşmüş bloggerımızı bir an önce mevkiine geri bekliyorum!

Ben.. Valla ben bildiğin gibiyim :)) Çok eğlendim. Çok konuştum. Çok heyecanlandım baĞzı gizli projelere :)) Neymiş neymiş? Pışııık söylemeeem, bir dahakine paşa paşa gelirsin kendin öğrenirsin valla!


Diyorum ki Eylül başında bir de İstanbul ve yakın çevresi buluşması çaksak mı??? Bu işler çok keyifliymiş vallahi.. Tazeyken bu gazla bence başarırız sevgili İstanbul ve çevresililer, ne dersiniz?

Şimdi gecenin 12’si İzmir’den dönüş yolunda itfaiyeler ambulanslar, güzelim Boyabağ alevler içinde.. Ah öyle üzüldüm ki; Boyabağ artık sayıları gittikçe azalan yapılaşma izni verilmeyen, cennet gibi bir koyumuzdu, Aklıma türlü komplo teorisi geliyor sinirlerim bozuluyor. Onları düşünmemek için, sıcağı sıcağına heyecanım dinmemişken bu güzel günü bir yazayım dedim. Yarın birkaç da foto ekleyeceğim yazıya söz. 

Ekleme: Fotolar anonim bloggerlara saygıyla unsplash.com’dan ;)

60 yorum:

  1. Makbule ogretmen dogru tahmin ettigim kisiyse (yorumlarina bayildigim biri) hayatda da gormeyi cok isterdim. Kiskanmadim degil.
    Bi gun sizinle de sohbet etme sansim olsun isterdim. En kotu ihtimal hastaniz olarak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçun Kuşlar bloğunun sahibesi evet :)

      Sil
    2. Sevgili Cerencim-ben sana caanım demeye alışmışken- bu kez böyle seslendim, sen her şeye kolay uyum sağlarsın- bilirim.
      Sen "Uçun Kuşlar Bloğunun sahibesi " diyerek beni tanıtınca-müsaadeni alarak- sana, bana bu içten seslenişinden ötürü bir "Adsız" izleyiciye teşekkür etmek istedim. "Adsız kahramanları anarak" diyecektim, vazgeçtim. O kadar da uzun bir cümle öylesine "uzun yol" gitmiş seni bile yorar.
      11Ağustos sonrası bile tükenmeden sürdürdüğün bu enerjiye hayranım. (Buraya senin için kocaman bir nazar boncuğu bıraktığımı hayal et lütfen ! )

      Sil
    3. İkimiz için de ekliyorum: 🧿🧿

      Sil
  2. Merhaba. Blog yazmayan ama birsürüsünü çok severek okuyan bir okur olarak buluşmaya kenardan izlemek için olsa bile katılmayı o kadar istedim ki. Olmadı kısmet değilmiş. Size beyaz turna kuşunuzu getirecektim hem :) bi de güzel bir kitap. 2.Geleneksel İzmir Blogger buluşmasına inş H.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili H., tabii yahu, bak çok ilginç bir konu bu! Aslında blog yazmayıp şahane yorumlar yapanlar var, sahi onlar da neden katılmasın?! Ben şahsen bazı düzenli yorumcularımı da (siz de dahil) tanımayı çok isterim! Bir dahakine inşallah :)

      Sil
  3. Bayağı kıskandım da işte şansıma denk getiremedim. Sonrasına inşallah!
    Bu arada dedikodumu yapanları 1000 dolar karşılığında affediyorum:p
    Orada olan ve bu yorumumu okuyan herkese bol selam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedikodular ama hep güzel şeyler üzerineydi; olumlu dedikoduya bir kelime var mı? :))
      İnşallah aysonuna diyorum o zaman!

      Sil
  4. Dün akşam yazmayı düşündüm ama eve gelip de gevşeyince maalesef bugüne bıraktım günün yazısını :)
    Mükemmel yazmışsın, bravo ve teşekkürler Canım C <3

    YanıtlaSil
  5. aaa tadı damağımda kaldı, mutlaka momentos tan ya da başka birinden daha dinlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacaklar daha çoğu eve varamadılar yazık :) Ben gonzalez gibi dayanamadım..

      Sil
  6. Ne kadar güzel yaaa blog buluimalarına bayılıyorum halen yapılıyor olması bana ayrı keyif veriyor farklı şehirde olsam da bizim de blogran oluşturulmuş kocaman bir grubumuz var çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa’dan bir sizi biliyorum, var mı başka Bursalı aramızda? :)

      Sil
  7. Çok keyifliymiş gerçekten de 🥰 Yaşasın blog dostlukları 😇🙏🧿

    YanıtlaSil
  8. Ay çok kıskandım şimdi İstanbul buluşmasını iple çekiyorum. Fotoğrafları merak ediyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapalım bence, ben bir nabız yoklayacağım

      Sil
  9. Gülmekten sadece süpersin diyorum. Ve ayrıca etraftan kulağıma sürekli çatır çatır çatırtı sesleri geliyor. Hatta kendimi bile ekleyebilirim ama ben zaten bu sabah yoldan geldim, güzel insanlar arasında bir yerdeydim, onla kendimi teselli ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Biz de aşırı güldük. Hatta şöyle bir saptamamız da oldu; blog yazarlarının hepsi peynir seviyor. Bunu bir de İstanbul grubuyla test etmeli :)))

      Sil
  10. Selamlar!
    Ah yaaa yazınızı görünce yıllar öncesine gittim *-*
    İstanbul'da 3 kere kahve bahane diyerek blogger buluşması yapmıştık o kadar güzeldi ki. Bence de İstanbul'da da yapalım bu buluşmaları (:
    Fotoğrafları bekliyoruz.
    Sevgiler ~~

    YanıtlaSil
  11. ay ne güzel ne güzel, darısı İstanbul buluşmasına :)
    hep derim, hayatımda yaptığım en iyi işlerden biri 2006'da açtığım ve azalan bir ivmeyle de olsa 2018'e dek yazdığım blogtu. bu listedeki diğer "iyi" iş de pandemide açtığım yeni blog! ne güzel insanlar girdi hayatıma bu sayede! Ki, yerin bende ne özel, biliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poll yapacağım birazdan ;) Uydurabilirsek hakikaten çok güzel olur…
      Hislerimiz karşılıklı. Bir dr daha ben seni yeni okumaya başlamışken, yorum yazmaya da çekiniyorum tabii tanımadığım için, Joe demişti ki tanısan sen çok seversin.. ;) Yerinde bir gözlem olmuş..

      Sil
  12. Sevgili Buraneros'un duyduğu çatırtıların bir kısmı benden geliyor olabilir :P Çok istedim gelmeyi ama maalesef tatil sonrası tam takır kuru bakır olan maaş hesabım ve limiti dolan kredi kartlarım müsaade etmedi:( Malum bir öğretmen olarak maaşı da 15'inde alacağım. Neyse n'apalım :) Okuması bile çok heyecanlı ve eğlenceli olan bu buluşmanın kendisi tam bir şenlik olmuştur eminim. Kıskanmak işin şakası, tüm Bloggerlar adına ordaymışçasına mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  13. Blog buluşmaları candır. <3
    Ne iyi yapmışsınız, darısı yenilerinin ve İstanbul'un başına. :)

    YanıtlaSil
  14. Ayy çok canım çekti yav, hele de şu aralar birtakım sıkıntılarla boğuşurken. Du bakalım birşeyler hallolursa belki İstanbul...

    YanıtlaSil
  15. Uzun, keyifli bir günün ardından onca yorgunluğuna rağmen bitmez tükenmez enerjisiyle çoook büyük işler başaran caanım bir Prenses, bu upuzun yazıyı yazar da, eskilerden biri kısacık bir yorum bırakmaz mı ?
    Ama anlatacak- pardon yazılacak - öyle çok şey var ki; "Arkası Yarın" desem sihir bozulmaz değil mi ?
    "Sadece" sevgiler diyerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 💕 canım öğretmenim sizden de bekliyoruz telaşeniz sağlıkla geçsin de..

      Sil
  16. Türkiye'de olsaydım ne yapar eder katılırım dediğim bir buluşma gerçekleşti sanırım. Kısmet başka zamanlara artık.
    Bize de yazılan yazıları, dedikoduları okumak düştü. Bu bile heyecan verici. Muhabbetiniz daim olsun.

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Sadece C. çok güzel özetlemişsiniz. Sizi tam da tahmin ettiğim gibi buldum ve gördüğüme çok mutlu oldum. Hayata pozitif bakan bıcır bıcır hareketleriniz, daima gülen yüzünüz ve hoş sohbetlerinizle harika bir zaman geçirdik. Eşim de sizin enerjinize hayran kaldı ve sizi çok sevdi. Hep böyle kalın, mutlu günler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki geldiniz sevgili Kaplan, ben de çok sevdim eşinizi.. Bekliyoruz bakın haftaya :)) Toruncuğa da sevgiler..

      Sil
  18. Merhaba ben Ceren kendim de dahilmişim gibi çok sevindim. Güzel insanların bir arada olduğunda güzel enerjilerin de artarak çoğaldığına eminim❤️🥰 ben Ankara dayım ama tatil bitiyor eve döneceğim sonra bir kaç gün İstanbul a gelip döneceğim acaba buluşma tarihine denk gelir miyim🙏😊 Sevgiler Hoşgeldiniz bu arada ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ceren, benim için tek uygun zaman 5-9 eylül arası olacak İstanbul için, ben bir yoklayacağım, çoğunluğa uymuyorsa görevi devredeceğim ;)

      Sil
  19. Ne iyi yapmışsınız, tekrarı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn İstanbulluları atağa geçirmeye çalışacağım :) Belki gelirsiniz?

      Sil
  20. Şahane yorumun için çok teşekkür ediyorum Gülen Bayan :) Çok memnun oldum, olduk tanıştığımıza. Güzel ruhlu yeni bir insan tanıyınca maden bulmuş gibi seviniyorum.
    Veee bende yazdım kiii :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi geliyorum ziyarete, ellerine sağlık adı gibikırmızı ruhlu dost! Ben de çok memnun oldum!

      Sil
  21. İstanbul olursa koşa koşa gelirim.

    Sevgiler,
    Derya

    YanıtlaSil
  22. Cereeen bu üçüncü okuyuşum sanıyorum her seferinde yüzümde hüzünlü bir tebessüm oluyor. Bittiğine üzüldüğüm, yaşadığıma sevindiğim çok güzel bir gündü.

    Ama bu bir başlangıç olmuştur inşallah diyorum. İyi ki tanıştık. Koccamaan sevgileer :))

    YanıtlaSil
  23. Muhteşem bir buluşma olmuş. O zaman nice buluşmalara diyelim!

    YanıtlaSil
  24. enerjiniz geldi yazıdan,ruhlara şifa olsun inşallah bizede nasip olur

    YanıtlaSil
  25. Günün sonunda hemen herkesin aklında , gülme krizi geçirip anlatamadığım ölüm hikayesinin sahibi olarak kalmakta bana özgü bir durum olsa gerek:) bence bu daha ironik:))
    Herşey için teşekkürler, hayatımda sizin kadar tatlı çok az insan tanıdım,zaten dayanamayıp giderken alelacele söyledim size:)
    Buraya yazayım,( bir sonraki post için) işim gereği pazartesi hariç hiçbir etkinliğe ne yazık ki katılmam imkansız. Bir sonraki senelik izinimde artık. Sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aşırı meraktayım!!
      Balthus çok isterim, valla kursağımda kaldı mutlaka ilk fırsatta denk gelelim!

      Sil
  26. Nice bol kahkahalı buluşmalarınız olsun. Pozitif enerjiniz hiç bitmesin. :)

    YanıtlaSil
  27. Makbule Hocam da mı vardı? :( Ağlayacağım şimdi:)
    Ama vallahi gözüm kalmadı:) Tam tahmin ettiğim gibi geçmiş. Ne mutlu! İyi ki toplandınız!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baş köşemizde :)
      Seninle de inşallah İstanbul’da sevgili Klio!

      Sil
  28. Ne güzel eğlenmişsiniz ve ne kadar verimli tatmin edici geçmiştir :)

    YanıtlaSil