15 Ağustos 2014 Cuma

Bir yazarın yatılı misafiri olmak

Bir yazarın yatılı misafiri olmak böyle bir şey işte.
O yazarın çalışma odasında konaklamak.
Yüzlerce kitabın altında huzur içinde uyumak.
Hiç olmadığı kadar rahat uyumak.
Soluksuz uyumak.
Sabah uyandığında raftaki kitapların kokusuna uyanmak.
Bakakalmak masadaki kağıt tomarlarına.
O kağıtların savrukluğundaki hikayelerin hayalini kurmak.
Merak etmek.
Ucundan kaldırıp bakıverecek kadar yakın.
Dağınık çarşaflar kadar dağınık düşüncelere.
O düşüncelerin mahremiyetine sızmaya özenmek.
Bakmayacak kadar o kağıtlara saygı duymak.
Olmamış hayatların hikayelerine.
Hikaye ile oldurulan hayatlara.
İmrenmek.
Bir yazarın evinde uyumak.
Onun kitapları altında rüyalar görmek.
İşte böyle bir şey..

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Eşimin ünlü bir yazar olan teyzesinin Berlin'deki evi :)

      Sil
  2. Süper. ..ben misafir olarak gider yerleşirdim oraya kesin :)

    YanıtlaSil
  3. Koltuk da ayrı bir güzel görünüyor. Çok ferah bir oda, imrendim.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir foto. Ne güzel anlatmışsın. Belli ki çok sevmişsin. Keşke sık sık görüşseniz.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Di mi? Benim de hayalim boyle kocaman bir kitap odasina sahip olmak..

      Sil
  6. Kütüphanesine imrendim, çok güzel anlatmışsınız gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler :) bu kitap ve yazi odasi, misafire yatak odasi, hepsi bir arada gercekten muhtesem..

      Sil