1 Ocak 2020 Çarşamba

Üç yıl sonra, merhaba!


Bu bloğa son yazımı Kasım 2016'da yazmışım, yani 3 senenin de üzerinde bir zaman önce. Peki neden yeniden ve neden bugün? Ve hatta neden ismimi "Kontrollü Çılgınlıklar" olarak değiştirdim?

Çünkü içimde önüne geçilemez bir yazma, ifade etme, kendimden geriye kelimelerin izini bırakma isteği var. 3 sene önce neden gittiysem, şimdi de o nedenle döndüm. İçimdeki 3 farklı kadın (anne / terapist / çılgın bayan C.) kâh birbiriyle savaş halinde, kâh birbirini tamamlama derdinde.. 

Beni bunca zaman sonra bu halimle kabul edecek misiniz bilmem sevgili okuyucularım. Göreceğiz. 

Haydi o zaman daha fazla oyalanmayalım, hemen başlayalım.. Tekrar hoş bulduk!

10 yorum:

  1. Süper super süper. Bunu Madam N ,Bayan N ve hatta huzursuz matmazel Bovary bile sevdi. Bir de Eleni hanım var-dı eskilerde ama çok yaşlıydı, ölmesi gerekiyordu ve istanbul artik tamamen el degistirince o da öldü. Eminim yasaydı o da severdi .Kısacası BIZ bu yazıyı cok sevdik :)

    YanıtlaSil
  2. Üç yıl sonra merhaba o zaman :) Hoş geldiniz...

    YanıtlaSil
  3. Burası ilk göz ağrısı olarak ad da değiştirse hep kalacak sanki :) Tekrar merhaba.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, sık kullanılanlar kısmından sürekli yenilediğim bir sayfaydı. Yeni yazılarınızı görünce mutlu oldum. Sağlık ve mutluluklar dilerim, Kastamonu'dan selamlar, saygılar...
    Ömer Ergül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum, gerçekten mi.. Çok teşekkür ediyorum motivasyonunuz için ve Kastamonu'yu çok severim, sevgiler, saygılar benden de..

      Sil
  5. Sevdim pek sevdim bu üç farklı kişilik (konu) ve isimle yazma fikrini. Aslında zaten oluyor pek çok yazıda ama bunu etiketlerle aytırma fikri çok isabet geldi.. Tanıştığıma sevindim... Sevgiler..

    YanıtlaSil