5 Mart 2015 Perşembe

Erkeğin piçi makbuldür

Amerika'dan sürpriz bir doğum günü kutlaması aldım, 13 yaşındayken platonik aşık olduğum çocuktan. Ne çocuğu ayol, adam, hepimizin yaşı ayakkabı numarası artık..

Heyecanlandım tabii yahu, hepimizin facebook'ta olma nedeni bu değil mi, eski platonikler, kan davalılarımız, sevmediğimiz ve sevdiğimiz ve kıskandığımız ve uyuz olduğumuz herkesi ince ince takip etmek. Hadi hadi, ben yapmıyorum demeyin, benim gibi siz de bakıyorsunuz o profillere ve herkes herkese masal anlatıyor. Güzel gülümseyen aşık insanlar, pırıl pırıl seyahatler, gece çıkmalar, içmeler yemeler.. Herşey sahte ama servis mükemmel, yiyoruz. O ayrı konu. Asıl yazmak istediğim, bu çocuk 13 yaşında bile efendiydi. Böyle platonik aşk diyince ne anladınız bilmiyorum ama 5sn'yi geçmeyen gözgöze gelme halinden bahsediyorum, tee 6 yaştan 16 yaşa dek. Tabii ki hazin bir yaşanmamış aşk hikayesi (benim adıma ayol, onun beni tombiş tombiş halimle fazla salladığı yoktu zaten). Zaten ne yaşayacaksın 1990'lardan bahsediyoruz, "çıkmak" hakikaten merdiven çıkmak falan gibiydi o yıllarda. Şimdiki ergenleri görünce, biz ne safmışız..

Neyse çocuk, yüzerdi. Hakikaten yakışıklıydı ama çok da içine kapanık, sakin, efendi bir çocuktu. Sanırım kimseyle de "çık"madı (şimdi olsa gay dersin, değil ayol). Sonra da Amerika'ya gitmiş işte, NY'ta brooker falan olmuş (tanrım ne kadar sıkıcı, işe git, paralarla oynaş.. finans sektörü). "Hala yüzüyor musun?" demiştim bir defa, "hayır pek zamanım olmuyor" demişti.. Ne yazık. Ama hala çok yakışıklı ve anladığım kadarıyla çok da sakin, efendi, iyi bir insan.. Ve kadınlar için ne kadar sıkıcı! Çünkü kadın milleti PİÇ sever. Kadınlar paraya, mevkiye bakar derler, evet iğrençtir. Ama daha beteri, PİÇ severler. Evet. Ne kadar aşağılarsa bir erkek onları, ne kadar tepinirse üzerlerinde, o kadar kıymetli olur.. Valla bak. Ben "kadın" mıyım bu durumda bilmiyorum, ara cinsiyet galiba benimki.. Ama çevremdeki bir çok akıllı, hoş hatun böyle gidip gidip piçin birine tutuluyor, 3 ay sonra da "ay ay bana şunu da yaptı, bunu da dedi hühühüh" diye ağlıyor. Sinirleniyorum ama ne yapayım bilemiyorum, yine aynı senaryo. Sonra da "ay doğru dürüst adam kalmamış..."

E var işte.. Ö. Amerika'da kendisi.. Yok işte bu adam iyi biri, hoş biri, ölesiye sıkıcı buluyor kadınlar.. Üf içim daraldı. Ne istediğimizi bilmiyoruz, adamın piçinden medet umuyorsun, sonra evlenemeyince, ya da evlenip çocuğuna babalık edemeyince sinirleniyor üzülüyorsun. Ne bekliyorsun ki, adamın mayası bu.

Hem iyi kalpli kibar olacak, hem de azıcık piç olacak.. Var mı öyle bişi?

Piçi iyi adama dönüştürmeye çalışmaktansa, iyi adamı al piçe çevir, o da olabilir (oluyor da zaten birçok evlilikte).

Ya da iyi adamı al. Nokta.

16 yorum:

  1. Ay bana mı ayarlasan acaba o "cocugu" cerenim, bak bunu isteyen başka yorum varsa sil sen görmemişim dersin hihihoha, yaşasın kötülük :)

    YanıtlaSil
  2. Ceren ya müthiş anlatmışsın. Hem güldüm hem de katıldım yazdıklarına. Fakat belli ki bu Ö. de kaçırdığı büyük treni farketmiş. Neyse ona geçmiş olsun. Ceren ermiş muradına, Ö çıksın kerevetine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük tren kısmı doğru hahaha ama farketme kısmı yanlış :D yok canım yaaa, valla çok iyi uslu bir çocuk, gönlü gibi iyi bir sevgilisi olsun dilerim.. ben yine takipteyim tabii kendisini heyecanla uzaktan :D

      Sil
  3. Haha ben piç olmayanımdan aldım çok mesudum valla. Herkese tavsiye. Tabi ailenin çılgın üyesi benim artık ne kadar olabilirsek bu yaştan sonra 😋

    YanıtlaSil
  4. Harika bir konuya değmiş kalemin evlenilecek kadın eğlenilecek kdın ayrımı varken aynı ayrımın adamlar için olduğunu unuttuk bazı insanlar evliliğin doğasına aykırıdır sorumsuzdur ve bizi çeker oysa aradığımız hani huzurdu ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırtınalı denizde huzur aramak :)

      Sil
  5. Erkegin picini mi seviyoruz? Valla oyle, yalan yok. Efendi cocuklari elimin tersi ile ittim ben. Aldigimi da adam ettim ama! Sectigin adami yontabileceksen sorun yok, hatta hayir islemis olursun toplum icin. Ama kizima efendi cocuk buldunmu kacirma diye, ogluma da hep efendi ol diye nasihat veriyorum. Kizim dinlermi bilmem de, oglum benim beyefendi yav..Evde kalmasa bari cocuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D nasıl başardın? ya da başarabildin mi yoksa pembe gözlükleri mi taktın?

      Sil
  6. Ahhaha harika yazmışsın. Yakışıklılar hep piç oluyordu benim zamanımda, piçler de yakışıklı. Bu yüzden hiç piç ve yakışıklı bir sevgilim olmadı. Beni hep sümsükler bulurdu çünkü bende sümsük bir tiptim. Öğretmenlerim vasat derlerdi zamanında, sonra bir dönem inek olmuştum:) Heves etmezdim hiç o tipleri hayatıma dahil etmeye çünkü evet o erkeklerle olan kızlar devamlı dövünürlerdi. Çok baba tipli, evine düşkün erkeği de sevemedim çünkü onlar da çocuk gibi bakılmak isterler. Eşimle ilk tanışmamızda ama fotoğraf aracılığıyle:) bu çocuk bana hayatta bakmaz demiştim:) Hatta ilk tanıştığımızda heyecandan elimi sıkmıştı, ağlamıştım beğenmedi bu beni diye haahhaa artık nasıl aklıma yerleştiyse yakışıklı adam beni bulmaz durumu. Şimdi 7 senelik evliyiz. Ben o zamanki gibi barbie değilim bildiğin tombalak bişeyim o da azcık göbek yaptı ama aşk ve sevgi ve elbette ki saygı her daim yanıbaşımızda. Ne diyim iyi ki de piçin birine denk gelmemişim. Babam hep bu kızı istemeye motorlu serseri bi tip gelecek derdi, eşimi efendi düzgün görünce çok şaşırmıştı:) Ayy anılaaaar anılaaaar. Sayende o günlere döndüm. Ama o sümsük halim pek uyuzdu yahu. Şöyle yere bakan yürek yakan kızlardan olmak da isterdim içten içe itiraf ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız o tip kızların evlendikleri adamlara baksana, korkunç böyle altın zincirli falan adamlar hep ayyyh uzak dursun..
      Benim sevgililerimin hep eli yüzü düzgündü ama vakti zamanında özellikle çok yakışıklı olduğunu düşündüğüm bir sevgilim olmuştu, şimdi aşk bitince düşününce tabii hiç yakışıklı gelmiyor hahahah ama dediğin çok doğru yakışıklı erkeğin huyu çok berbat oluyor, aynı şekilde bence çok güzel kadınların da huyu pek düzgün olmuyor, sanırım güzelliğin getirdiği aşırı ilgi, devamlı pohpohlanmak, her dediklerinin yapılması insanların iç dünyasını geliştiremiyor.
      Neyse biz hayatımızın aşkını yakalamışız Tuğba, darısı diğer tüm "iyi kız, ortalama kız"ların başına diyeyim :D

      Sil
  7. Mutlu yıllar o zaman:):) ah o fesbuk ah!!! :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nelere kadirsin :D
      teşekkürler!

      Sil
  8. ey gidi göbek bağlamayıp 90'ların postallarıyla ha'la bekar takılan gençlik sevdi bu yazıyı da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evlilik mani değil göbeksiz ve postallı takılmaya ama

      Sil