19 Aralık 2014 Cuma

Seni seviyorum diyebilmek

BaĞzı adamcağızların asla söyleyemediği bir cümledir bu; seni seviyorum! Sanki erkekliklerinden birşeyler eksilecek. Ne ayıp. İnsan sevdiğine sevdiğini söylemeli, sevgi söylendiğinde artar, katlanarak çoğalır birşey.

Kocamla birbirimize günde 5-10 kez deriz, bazen gece uykumda konuşurken bile diyormuşum. Bu yazıyı da ondan yazıyorum, dün uykumda yürümüş, salonun ortasına gelmiş, kocama "seni seviyorum bey" demiş geri dönüp gitmiş yatmışım. Hatırlamıyorum tabii ki. Ama bir sarhoş, bir de uykuda yürüyen doğruyu söyler derler..

Bizim kıza da çok diyorum, o ağladıkça, tepindikçe, içimden saydır saydır, dışımdan sakince "seni seviyoruuum". Belki duya duya imana gelir, halime acır falan diye.. "Benim hala umudum var.." be Mazhar.. Ama dün baktım ben seni seviyorum dedikçe o da diyor! Aman ne tatlıymış çocuktan duymak bunu. Bey kızmasın ama daha tatlıymış.

Ben arkadaşlarıma da derim, seni seviyorum.. Ayol seviyorum yahu, ille bedensel temas hali, aşk böcük hissiyatı gerekmiyor, seni seviyorum arkadaşım diyorum. Niye demeyeyim ki? Zaten üç beş kişiyiz şunun şurasında, sevdiğime söylerim, ne olacak. Zamanında bu nedenle biraz ağzım yandı, bazı erkek kısmısı bu kız-erkek arkadaşlığı işini pek algılayamayabiliyor, o açıdan dikkat etmek lazımdır. Yalnız kız arkadaşlara da diyorum seni seviyorum beh! diye.. Hayır biseksüel değilim, rahat olunuz.

Ben mesela şekerlemeleri de sever, yemeden önce bir öpücük kondururum. Valla. Bazen ulen ne güzel elmasın be, seni seviyorum kerata dediğim olur, kimse yoksa bir de öpücük konduruveriyorum yanağına. Eşya da olsa bir canı var (yok mu? dersiniz, dünyanın bir kısmı buna inanıyor halbuki?)

Lakin seni seviyorum diyemediklerim de vardır elbette. Bunların bir kısmı hakikaten sevmediklerim tabii ama birkaç kişi de var ki (onlar kendilerini bilirler) bir utanırım, bir söyleyemem. Lakin severim beh, çok severim!

14 yorum:

  1. Her gün bir kaç kez söylemekten, duyamadıysam söyletmekten bıkmadığım, usanmadığım cümledir benim "seni seviyorum" Ne olacak canım incilerin mi dökülecek sevdiğine sevdiğini söylesen. Hiç anlamam ben bu ketumluktan, gönül cimriliğinden. Hay çok yaşa sen emi. Ne güzel duygularıma tercüman olmuşsun yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl söyletiyorsun merak ettim ama Yüzyıllıkkonak :D

      Sil
  2. Duygularını çok rahat belli eden ve sevdiğini rahatça söyleyebilen bir ailem var. Bu aileden nasıl bir hırt olarak çıktım bilmiyorum ama ima eder, belli eder, çaktırır ama kolayca söyleyemem sevdiğimi. Minnoş'a kadar öyleydi daha doğrusu. Şimdi ağız dolusu söyleyebiliyorum ona. Darısı diğer sevdiklerime de söyleyebilmede:)

    YanıtlaSil
  3. O bağzı adamlar büyük olasılıkla annesinden, babasından ve yaşadığı toplumdan şunu öğrendi: Erkekler duygularını göstermez, yoksa "karı gibi" olurlar. Aynı durum ağlamak konusunda da kendini gösterir. Erkekler sevdiklerini söyleyemedikleri gibi, ağlayamazlar da şöyle bağıra çağıra, içini döke döke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aslında böyle düşününce, erkeklerin "yapamadığı" ne çok şey var, bir de kadınlar olarak hakkımız yeniyor eşitlik konusunda diyoruz ;)

      Sil
  4. şimdi efenim ben bürüken ailem dahil çevremiz bu lafı asla sölemezdi...
    yasak kelimeydi sanki kimse sölemezdi.
    o zamanlar umurumda da değildi aslında.

    sonra ergenken heytt daraldım ben buralardan dedim bavulu aldım gittim...
    e tabi erkeklik felan dışardan iyi görünüyorda....
    hayatta tek başınasın bildiğin sefillik.

    bohemlik sanatkarlık dışardan çok römantik görünürde bildiğin sefalettir aslında demişti abinin biri bbak bilemedim şimdi kim dediydi.

    neise efenim ben o sefalet içinde derin düşüncelere daldım...
    beni sevdiklerine inandığım insanların bırak seni seviyorum demeyi neden gösteremediğine taktım kafayı.
    mesela taksimde parkta bankta yatarken ahahaha
    uleyn ne günlerdi be ceren.

    o ortamda büyüdüğüm için ben de söleyemiyordum tabi...
    ve bir gece sevdiğim insanlara bunu sölemeye karar verdim.

    her seferinde karşıdan bi sessizlik oldu önce...
    geçiştirildi...
    ben de seni seviyorum denmedi denilemedi.
    yılmadım.

    bir kaç tekrardan sonra "ben de" ler başladı önce.
    bir kaç kereden sonra fısıldar gibi "ben de seni seviyorum" lar başladı..
    sonra direk sölenmeye başladı.

    yeğenler daha güccücükken başladım...
    şimdi o kadar rahatız ki.
    oy ballı kaymağız.

    sevmek gibi güzel bir duyguyu söylememek gibi bi saçmalık olabilir mi yahu ahahaa

    seviyosan direk söleyeceksin arkadaş...
    bana bilmek yetmez...
    anlamak yetmez.
    duymam gerek derim hep.
    benim duymam gerek.

    bide çok sölersen kıymeti azalır diyo bazı dangalaklar...
    adresim sen de var onları bana gönderiver bi zahmet odunla kafalarına bi kaç vurayım ahahaha

    yahu hangi salak icat ettiyse bu lafı ne tuttu be.

    kıtmeti azalır.
    az sölücen kıymetli olucek.

    kınıyorum.

    seviyosan sölicen abicim...
    seni seviyorum diyeceksin.

    bu kadar güzel bir kelimeden mahrum kalmamalı insanlık...

    daha da yazıcam da ayıp olur yav.
    kendi sayfam sandım valla ahahaa

    iyi peki sustum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susmaaa :D Bu bank hikayelerini de bir dinlemek isterim yahu, o yıldızlar en iyi okul oldu derler, doğru mu? Yoksa bildiğin "ya ne işim var benim burda" hissi mi geliyor.. Ben de bankta uyumuşluğu olan biriyim ha, ama benimki seyahat ederken paraya kıyamamaktan, dost böcek hepsi bir arada romantik geliyor insana. Bak yine aynı konu diyeceksin ama "belli yaştan sonra" yapılamayan şeyler bunlar da beh..

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ayyyyyy :D Utandım, ben de seni seviyorum Ayşe!

      Sil
  6. Ben de kırk yıldır kocama seni seviyorum derim o da kırk yıldır hı hıı der.Üstelersem bilmiyor musun sanki diye geçiştirir. Hadi bizim kuşak böyle diyelim de gençlere şaşırdım.Bu arad duygularını ,düşüncelerini rahatça yazan siz gençleri okumaya bayılıyorum ve de seni seviyorum,zevkle okuyorum Ceren :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nalan :) Bu bloğun ne güzel; tavsiye etmek istedim okuyanlara: http://organikanneler.blogspot.com

      Sil