13 Aralık 2014 Cumartesi

Birlikte kartlaşmak

Sağolsun Jardzy, başlattığı bloggerlar arası yılbaşı kartı değiş tokuşu ile bu yaşımdan sonra beni heni heLecanlara sevketti. 35'inden sonra hala azılabiliyor değil mi, teneşir hadisesi 41'den itibaren geçerli? Ona güvenerek yola çıktım. İlk gün 210 okurdan sadece 3 kişi kart istedi diye hezimete uğrasam da, sonraki gün hedefim olan 10 kart sahibini bulmuş da aşmıştı bile. Gittim bir 10 kart daha aldım, 8'i daha sahibini buldu. E yeter de artar bile, bu yaştan sonra bu derece sosyallik bünyeye zarar verebilir.

"Kartlaşmak" güzelmiş be dostlar. Kiminiz adresimi istemişsiniz cevaben (bazınız email ya da bloguna link vermeyi ya da email adresini yazmayı da akıl edebilmiş, vermeyenler heralde benim gibi heLecan yaptı diye düşündüm) sağolun var olun. Kiminizi yıllardır tanıyorum, kiminizi sadece rumuz'en tanıyorum (bu vesileyle isimlerinizi de öğrendim, hohoyt, gizem gizem nereye kadar..) Birbirimize bir yamuğumuz olursa artık kozlarımızı reel dünyada da paylaşırız, gelir birbir evimizde 3 ay falan misafir olur sonra da içtiği kahve fincanını dahi yıkamadan gideriz falan diye umuyorum. Velhasıl gizemli ya da gizemsiz, iyi ki varsınız. Kart istemeyenlere de selam ederim, bu seneye dek ben de pek sıcak bakmıyordum ama kanıma girdiler, iyi de ettiler. Seneye sizi de bekliyoruz birlikte kartlaşma festivaline.

Güzelmiş. Daha kart gelmedi ama gidip birsürü kart seçmek, şu şuna olur, bu buna gider, bu kedi sevmez köpek olsun, buna yeşil gitmez falan derken bir heyecan yaptım. adresini yazan tüm dostlara ve hatta daha önce hiç yorum bırakmadan takip ettiğini söyleyip romantik bir şekilde kız arkadaşına kart rica edene bile yolladım. Alın hayrını görün. Ben çok mutlu oldum, siz de olun.

Kısaca, bahisler kapanmıştır! Elimde iki kart daha var aslında, son dakika illa ki bana da yolla diyen çıkarsa (köprüden önceki son çıkış illa ki olsun şu hayatta) yollarım. Umarım hiç biri kaybolmaz, hepsi ellerinize ulaşır.. Bu da böyle bir neşe oldu hepimize.. Yıl bitiyor ayol!?

14 yorum:

  1. Bana iki tane at. Biri Maya'dan olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımdan geçmedi değil, great minds think alike :P

      Sil
  2. "Şu, şuna gider." listesindeki 10 şanslı kişiyi merak etmeden geçemedim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5'i gitti 5'i kaldı. Valla kim isterse ;)

      Sil
  3. 'Kedi sevmez kopek olsun' :)))))

    YanıtlaSil
  4. Ceren hanım çoooooook teşekkür ederim kartınız İzmir ' e ulaşmış! Çok sevindi kız arkadaşım... Yüreğinize sağlık, ailenizle beraber mutluluklar diliyorum ve keyifle takip ediyoruz... Kastamonu'dan ve İzmir 'den selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne çabuk :D Rica ederim, zevkti!

      Sil
  5. Adres yazcak mısın bana ? :) Kart yaptım elcağızımla :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfandaki iletişim kutusuna bırakmıştım yahu gelmemiş mi?! :) Sayfana yorum mu yazayım dur bakiim

      Sil
  6. Kartini aldim Ceren, burnumun altina tutunca bana cok yakisti :))) Cok tesekkur ederim. Senin de adres zarfta yazar saniyordum ama :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Ceren, kartını bugün aldım. Çok teşekkür ediyorum : D

    YanıtlaSil