31 Aralık 2014 Çarşamba

2014'ü de devirdik

Dün 2008'den bir şarap açarken eşim "ooo eski ve kaliteli bir şarap" diyince kendime geldim. Ay 2008 ne zaman tarihten bir sayfa oldu, daha dün gibi! Zaman ne kadar hızlı geçiyor! Neden böyle oluyor? Fiziksel bir açıklaması var mı (çocukken zaman yavaş geçer çünkü mesela 1 saniye 10 senelik hayatta baya geniş bir oran tutar ama 35 senelik hayatta bu orançok daha daralmıştır diyen de var), yoksa hayat bir an mı, yoksa o an da şu an mı? 2000'den beri ben zamanı kovalayamıyorum artık, sanki ışık hızıyla benden kaçıyor! Ne tuhaf.

2014 zorlu ve/ama yine de güzel bir yıl oldu, ama umarım 2015 daha fazla güzellikle gelir ve geçer.. Bu sene de kendim, ailem ve sevdiklerim için sağlık, iç huzuru, mutluluk ve iyi, doğru yolları görebilme ve seçebilme temel dileğim. Gerisinin teferruat olduğunu geçen yıllar öğretti sağolsunlar.

Haydi bakalım 2015; topyekün kırmızı donları giydik, seni heyecanla bekliyoruz.

Biraz da şüphe içindeyiz tabii; ya hepimiz 2015'i beklerken 2014-S geliverirse :P OY! Olmadı değil bu da tarihte, biliyorsunuz ;) (Evet reklam aldım (ayıptır söylemesi romantik beleşçi eşim son modeline geçince eski telefonunu bana verdi de yeni yıl hediyesi niyetine, bu yaşımdan sonra ilk defa bir akıllı telefon kullanıcısı oldum (evet, TVde izlemiyorum ben, biraz tuhaf biriyim biliyorum (evet 2015 bana akıl fikir ihsan eylesin (evet beşli parantez açtım, şimdi de kapayacağım kapanabiliyorsa))))).

Kıssadan hamiş; haydi hepimize Mutlu Yıllar.
Başka da bir vukuat yok. Dağılın şimdi.

13 yorum:

  1. Güle güle kullan akıllı telefonunu, mutlu yıllar Ceren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanamıyorum iyi mi, telefon nuh-u Nebi'den kalma sim kartı biraz biraz büyük geldi, gerekli ayarlamaları yapana dek eski telefonumlayım :)

      Sil

  2. Valla madem artık akıllı telefonun var, WhatsApp'tan dürterim sürekli!!! Güle güle kullan, bir de instagram hesabı açmalıyız. Benim 2015 hedefim bu olsun mesela.

    Ahaha fakyu 2014, fakof.

    Mutlu Yıllar S Ailesi! Bu sene görüşebilmek dileğiyle!

    YanıtlaSil
  3. Üçüncüye yazıyorum bu yorumu ve gittikçe kısalıyor :P Kısaca çok öper waz'up a beklerim ve de f u 2014 ;)

    YanıtlaSil
  4. Akıllı tel iyidir Cerenim, biz de ailecek s5 liyiz:) Sana ve ailene canı gönülden musmutlu bir yıl dilerim, çok öpüyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. :))) nice yıllara canım sağlıkla ve keyifle. Merak etme bir iki aya postları telf dan yazarsın sen de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. musmutlu, guzelliklerle gelen bir sene olsun gececim!

      Sil
  6. Watsap dedikleri şeyi şimdi anladım, ne güzel olurdu birbirimizi dürtmek, yeni yıldan akıllı telefon istiyorum, yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni burdan da durterim aysecim cok sevgiler

      Sil
  7. Zamanınız hızlı geçiyorsa son dönemlerde mutlu olmanız yüksek ihtimal. Fazlaca problemi, derdi tasası olan insanlar için zaman yavaş akar, mutluysanız, veya kendinizi adadığınız bir amaç uğrunda (çok da mutlu olmadığınız halde) çalışıyorsanız; vakit hızlı akar. Zamanın rölativitesi:) Hayatı kafasına takmayan, anı yaşayan, umursamaz tipler, diğerlerine oranla fazlaca yaşlanmaz (vücudu eskimez) Çünkü bu adam görece olarak AZ yaşamıştır. Dertli bir kişi için ise durum tam tersi; vakti geçmek bilmez bir türlü, çünkü dertlidir: bu yüzden görece olarak FAZLA yaşar, ve vücudu diğerlerine oranla daha çabuk çöker. Saçına daha cabuk ak düşer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da bir ihtimal tabii, keşke dediğiniz gibi hızlı geçen zamanlar hep mutlulukla dolu olsa.

      Sil
  8. İnsanın kendisini fare yarışından çıkarması gerek;)

    YanıtlaSil