4 Mart 2014 Salı

İyi ki doğmuşum ben!

Dün benim doğum günümdü sevgili dostlar! Kocaman kadın oldum artık neyin kutlaması diyerek belki 10 senedir kutlamıyorum doğum günlerimi. Aile, eş dost ve de sağolsun facebook'tan hatırlatılanlar kutluyor tabii, dinlemiyorlar benim bu "yapmayın etmeyin"lerimi, neyse ki hediye faslını kapattık bir süredir. Ama bu sene nedense doğum günümü kutlayasım tuttu, ne de iyi etmişim. Ayol iyi ki doğmuşum be ya!

Babam email ile çok güzel bir yazı yazmış; benim doğumhaneden çıkıp da kucağına verilişimle ilgili. Babamın ne demek istediğini, beni ilk gördüğünde ne hissettiğini ilk kez bu sene kendi kızımı kucağıma aldığım an anladım ben de. Duygulandırdı beni sağolsun, var olsun. Annem de her zamanki inceliği ve koşulsuz sevgisiyle sabah erkenden kutladı beni, yıllardır olduğu gibi. Sonra diğer aile üyelerim, dostlarım.. Şu internet iyi ki var; uzakları yakın, başka şekilde asla hayatınıza giremeyecek güzel insanları dost ediyor size. Kıssadan hisse, çok özel hissettim kendimi dün, annemin dediği gibi, çevremde bir sevgi çemberi olduğunu hissettim. Ne şanslıyım dedim, şükrettim her biriniz için.. Sağolun, varolun bana böyle hissettirdiğiniz için! Bana ne dilediyseniz sizlere de daha fazlası olsun inşallah!

Akşama kadar kendimi şımarttım dün, akşam da sevdiceğim şımarttı beni. Dans bile ettim gece, daha ne olsun?! İnsanın ruhu hep aynı yaşta kalır derler ya, benimki sanırım 23'te fikslenmiş, oh la la!

Bu sene bir tek ananeciğim aramadı beni ama biliyorum yukarıdan izliyordu. Hissediyorum onu hep çevremde, bazen onunla konuşurken, şakalaşırken yakalıyorum kendimi, bazen özlemle burnumun ucu sızlarken, bazen de saçma sapan sakarlıklarımla oramı buramı haşat edecekken son dakikada kurtulunca "aha işte ananem korudu beni" diyorum. Çok sık rüyalarıma giriyor; yıllardır gördüğüm, o hiç gitmediğim ama sanki her bir karesini çok iyi bildiğim o "olmayan ülke" var ya rüyalarımdaki, orada görüyorum. Hep neşe içinde gülerken, böyle 50li yaşlarının sonlarında.. Tanrıya onu 35 sene boyunca hayatımda doya doya yaşamamı sağladığı için de şükrediyorum.

Velhasıl; şu pembe güller ve kurabiyeler var ya.. Gerisi boş be dostlar.

17 yorum:

  1. Doğum günü hediyesi sayılır mı bilmem ama 2 Internet günlüğünüzü de dün takibe başladım. İlk takip ettiğim bloglar bunlar:)

    YanıtlaSil
  2. Nice sevgi dolu yaşlar canım, dilerim hayal ettiğin herşey elini uzatıp ulaşabileceğin yakınlıkta olur. Mutlu yıllaaaaaaaaar... :))

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. O güzel insanlardan biri de sensin işte :)

      Sil
  4. Geç kalmışız, zaten sevmem doğum günlerini. Hafiften kelime oyunu ile "doom" günü derim ; kurabiyelerin ve güllerin olsun hep yanında. (güne özel bir durum olarak kalmasın yani.)

    Saygıyla,

    Aylak

    YanıtlaSil
  5. Maya ve beyaz atlı prensinle sağlıklı uzun bir ömür dilerim sana.

    YanıtlaSil
  6. şahane bi yıl olsun cerenmussssss:))

    mum.

    hatta 23 tane mum ahahahaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama deyip de yapmamak olmaz Absalom :))) Çok teşekkürler!

      Sil
  7. ay faceten kutlamıştım ama bir kez daha kutlayasım geldi yazıyı okuyunca. ne mutlu sana. iii ki dooduun cereeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Canım sırrakalem :) Gördüm, çok teşekkür ederim, ordan cevap veremedim ama burdan, hep birlikte! diyorum :) Çok sevgileraq

      Sil
  8. Görmüşken es geçmeyeyim. İyiki doğdunuz!
    Bir yıl önce yorum yazmıştım blogunuza. Bu da ikincisi olsun:]

    http://cerenin-gunlugu.blogspot.com.tr/2010/05/gambit.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hoş-geri-geldiniz diyeyim o zaman, teşekkürler.. :)

      Sil