23 Ocak 2014 Perşembe

Banyo ve Türk'ün aklı ve Breaking Bad

"Türkün aklı ya kaçarken, ya ..çarken gelirmiş" diye bir laf var, bilir misiniz? Ha, işte o laf çok doğru. En azından benim için doğru, mesleğimle ya da hayat planlarımla ilişkili en cin fikirler benim aklıma hep ya tuvaletteyken ya da koşu bandındayken geliyor. Tabii şöyle yandaki gibi bir banyom olsa geniş, beyaz, ferah, aydınlık, minimalist ve zen.. Ah kim bilir daha ne fikirler gelir aklıma.. Ama bizim banyo da sabah güneşi alan kocaman penceresi, bol köpüklü dinlendirici banyolar yapabildiğim küveti, her daim sıcacık olan yerden ısıtmalı zemini ve sade, beyaz ve her daim tertemiz oluşu (evin geri kalanını hok götürse bile, mutfakla banyoyu tertemiz tutma takıntım var benim) ile beklentilerimi karşılıyor da üste faiz bile veriyor yani. Ama iki lavabo, tavadan tabana pencereli şu banyoda da gözüm kalmadı desem yalan olur.

Sonunda dün gece saat 12.05'te Breaking Bad'i bitirdik. Teeee Avustralya'da başlamıştık izlemeye, 4 senedir tırnaklarımızı kemire kemire izliyoruz. Hele adamlar bazı sezonların arasında bir seneden uzun ara verince delirecek gibi falan olmuştuk, sonra ben "bu iş böyle olmayacak, bu dizi bitsin, biter bitmez oturalım maraton şeklinde en baştan izleyelim" dedim. Dizi bitti, biz bir türlü başlayamadık. Evdeki bücür sağolsun, ilk 6 ay tv'nin ama düğmesine bile basamadım. Sonra, geceleri onu uyutup internetten 3-4 bölüm falan izlemeye başladık. Tam son 3 bölüme geldik, bu sefer de araya noeldir, doğum günleridir, gece çıkmalardır, misafir ağırlamadır falan girdi. Bir türlü bitiremiyoruz diziyi.

Üstelik de tam elzem yerindeyiz, Hank'in aklı Walter'in banyoda ..çarken gelmiş, Türk müdür nedir?!? Neyse dün gece heyecandan öle bayıla izledik, bitti. Ben biraz gözyaşı da dökmüş olabilirim bebeto "mamaağ" diye dudak büzerken, eskiden olsa "arabesk" diyeceğim durumlar.

Velhasıl, izleyin bu diziyi. Son yılların içine vampirli aşk hikayesi kaçmamış adam gibi bir dizi. Karakterlerin derinliği, altyapı falan çok iyi, araştırılmış, düşünülmüş, izleyicinin kendini hep bir adım ilerde hissedip "aha işte ben tahmin ettim zaten" diyemediği ender dizilerden. Baya da ödül falan topluyor bu sıra, bakıyorum da. Aferin Vince Gilligan'a.

Velhasıl banyo, önemli.

6 yorum:

  1. Ben de oturup maraton yapmak istiyorum.

    Dizi ile Reservoir Dogs benzerliği hakkındaki yorumu gördün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gormedim ama bak sen soyleyince Mr.Pink Mr.White falan :)

      Sil
  2. Benim de 'Ben dizi izleyemiyorum' tabumu kıran 'Mad Men' olmuştu. Evlendikten sonra biz de oturup çılgınlar gibi izledik sezon sezon.. Eşim acaip seçici ve zevkleri benimle hiç uymayan bir adamdır. Onun favori dizisi 'Breaking Bad'. ..BB'den sonra izlediğim en iyi yapım demişti Mad Men için. O da çok ödül aldı :Hıh =)) Velhasıl, tavsiye edebileceğim tek dizi benim de Mad Men.. Bu bitti ne izleyelim derseniz belki denersiniz diye düşündüm. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mad men'i izlemeyi deneyip uyuyakaldim ilk bolumde ama herkes cok tavsiye etti, bir sans daha vermek lazim..

      Sil
  3. Banyoda dusunmek iyi de bide yolda, orda. burda sesli dusunup, kendi kendine gülenler de var :D hadi buyur burdan :D bu arada kar geliyor gözümüz aydin °° özge

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar Turkiyeye mi geliyor Munihe mi.

      Sil