4 Aralık 2013 Çarşamba

Noel takvimi

Aralık geldi yine; yılın son, kışın ilk ayı. Bu diyarlarda o kadar uzun ve karanlık geçiyor ki, kendimizi kurumuş ağaçların çıplak dallarına asmamamız için çeşitli aktiviteler yaratılmış. Bunlardan biri de noel öncesi sevdiğiniz kişilere takvim hazırlamak. Daha önceki yıllarda burada ve burada bahsetmiştim. Bu sene bir haftasonunda sadece iki saatte hediyeleri almam, paketleri hazırlamam gerekince, biraz apar topar oldu. Ama neyse ki yetişti. Salondaki koltuğa yığdık takvimi. Kocaman gözüküyor ama paketleme konusunda ikimiz de yeteneksiz olduğumuz için öyle, yoksa içinde 5 euro'yu geçmeyecek minik hediye ve şekerlemeler var sadece. Ya da bir araba anahtarı belki?! Yükte hafif pahada ağır hediyeler?! Yok canım.. Mütevaziyiz, sevgi minik ve paha"sız" hediyelerle de pek güzel gösterilir.

Romantik bir balık insanı olduğum için, kuru kuru çikolata ve şekerleme vermek istemiyorum, her sene bir tema seçiyorum. Geçen sene ünlü romanların kısa özetlerini başrollerinde ben ve eşim olarak yazıp minik kağıtlara koymuş, şekerlemelerle paketlemiştim. Eşimin çok hoşuna gitmişti. Bu sene yine romantik birşey düşündüm; "seni neden seviyorum?" temalı ufak, biraz yaramaz ve biraz mizah içeren notlar ve bu notlara uygun minik hediyeler hazırlayayım yani mesela "seni seviyorum çünkü, gülümsemen içimi ısıtıyor ve güzel dişlerin gözlerimi kamaştırıyor" yazıp diş macunu ile paketlemek, ya da "çünkü en soğuk günlerde bile ellerin sıcacık" yazıp eldivenle paketlemek, ya da "çünkü en büyük hazinem sensin" yazıp para şeklindeki çikolatalarla paketlemek gibi özgün birşey olsun dedim. Çok özgün olmuşum hakikaten! Eşim de tamamen tesadüf ve romantizm patlaması ile aynı fikirle işe koyulmuş ve her sabah birer paket açıp birbirimizi neden sevdiğimizi öğreniyoruz!

Eh 10 senelik ilişki, 3 senelik evlilik ve 1 adet çocuktan sonra.. Fena değiliz ama di mi, ne dersiniz?

10 yorum:

  1. Süpersin :) Gerçekten özgünsün. 13 yıllık bir ilişki için de normalin üstünde bir romantiklik söz konusu :) Çok güzel bir gelenekmiş,sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13 değil ayol 10 :) Yaşını küçülten kadınlar gibi hissettim şimdi!

      Sil
    2. mükemmelsiniz Cerenmus.Nasıl keyifle ve imrenerek okuyorum bu tarz yazılarını anlatamam..umarım bende senin ki gibi (birbirimizin kıymetini bilerek yaşayabileceğimiz) güzel bir ilişkiye kavuşurum.Nazlı B.

      Sil
    3. :)) 10 yıl öncesi, 3 yıl da evlilik diye anladım. Olsun hem, 10 yıl için de geçerli söylediklerim :)

      Sil
  2. Değilsiniz, değilsiniz :D Meaşallah.

    YanıtlaSil
  3. Ben hangi ara bunları hazırladığına şaştım süpersiniz bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sorma bu ara kendimi 8 kollu hint tanricasi vishnu gibi hissediyorum

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Aaaaaaaaaa canikom hoşgeldinnnn! :) Sen blog kullanmıyorsun sanıyordum! MUCK

      Sil