31 Aralık 2013 Salı

2013'ü uğurlarken..

Bu sene, bana bu kadar çok sevebileceğim aklıma dahi gelmeyen bir can kattın ama; çok sevdiğim, canımdan bir canı da aldın..

Ne zaman çok aşırı sevinsem, peşinden bir üzüntü verdin..

Neyi çok istesem, eninde sonunda verdin bana ama; verene dek bin dereden su getirttin, burnumdan getirttin, canımdan bezdirdin..

Neye "yok canım bana asla olmaz, ben asla yapmam" dediysem; evirdin çevirdin, önüme getirdin..

Dünyaya nasıl bakarsam, dünyanın da bana öyle baktığını öğrettin ama; bu kadar negatif enerjinin içinde mutlu olabilmek için, işin sırrının bazen en yakın çevrene bile yabancılaşmak olabileceğini de beraberinde bellettin..

Geçmez denen günün geçtiğini, bitmez denen zamanın daha ben anlamadan bitivereceğini gösterdin ama; bunun için de sabretmeyi tırnaklarımla kazıya kazıya öğrenmemi sağladın..

Mutluluğun maddede değil, manada olduğunu öğrettin ama; yaşamın kaotik anlamsızlığını da beraberinde tattırdın..

Sevgilinin tek ve biricik anlam olduğunu öğrettin ve bunu ama'sız verdin ya; buna da teşekkür ederim!

Hoşçakal 2013; umutla, sevgiyle, sağlıkla gel 2014! Hepimize iyi seneler olsun!

10 yorum:

  1. Sen de beni ağlattın :) Bu yılı güzel hatırlıyorum ben. Malum içinde senin gibi güzel bir hediye var. Sana da kendi minik hediyenle çok mutlu yıllar. Karikatür diliyle söylersek, seviyorum kız seni :)

    YanıtlaSil
  2. Neyi çok istesem, eninde sonunda verdin bana ama; verene dek bin dereden su getirttin, burnumdan getirttin, canımdan bezdirdin.. demişsin ya hah aynı ben. Bir işim de kolay olsun arkadaş, bir kere de bana düşsün havadan hemencecik isteklerim, yok illa çekicem:)

    Sana ve ailene tüm dileklerinizin kolayca gerçekleştiği, her anlamda kayıpsız, sağlık ve mutluluk dolu bir yıl dilerim Cerencim.İyi seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D sevincimden suratımda kocaman bir gülümseme var şu an, bil istedim :D Bahar'cım, iyi seneler!!!!

      Sil
  3. Dilerim 2014 almaz verir, uzmez sevindirir, aglatmaz guldurur... Sevgi dolu, saglikli ve kayipsiz bir yil diliyorum; kizinla, esinle, tum sevdiklerinle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Verba'cım, aynen ben de katılıyorum güzel dileklerine ve çoğaltarak sana yansıtıyorum..

      Sil
  4. cerenmus şahane bi yıl olsun:))

    "Neye "yok canım bana asla olmaz, ben asla yapmam" dediysem; evirdin çevirdin, önüme getirdin.."

    bu konu sıkıntılı bi konu...
    büyük konuşmamak lazım :))

    kendimden biliorum...




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Absalom, sorma.. Büyük lokma ye, büyük konuşma derler :D Sana da şahane bir sene diliyorum!

      Sil
  5. ciciş taşındım ben :) boylegeceromurboyle.blogspot.com
    hepi niv yiyır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zıp zıpsın yahu, bir yerinde durmuyorsun, bu yorumu yayınlamamam mı gerekiyordu bilemedim? Öyleyse sileyim hemen ama hepi hepi niv yiır sana da kıvırcık!

      Sil