28 Mart 2012 Çarşamba

Eski kız

Şimdi Türk aile tipine, örf ve adetlerine, TSE 1950'ye, ISO 40bin kere maşallah'a falan ters, biliyorum ama içimden gelmiyor ki. Sevdiceğe karışmak, çemkirmek, trip atmak, döt devirip yatmak beceremediğim haller. Deli doktorum dedi, kendime güvenim tammış da, ondanmış. Aldım kabul ettim.

Eski sevgililer (konu icabı illaki gerekiyorsa) konuşulur ama kıskanılmaz bizim evde. E yani beni ben yapan, iyi kötü hatıram olan düzgün efendiden insanlar hepsi (biri hariç, onun da şeytan pabucunu ters giydirsin, yanaklarını öpsün İNŞ), insan ara sıra anıyor tabii, neden anılmasın ki? Zaten hepimiz evlenmiş barklanmışız, Allah mutluluğumuzu daim etsin. Maziye saygı duymak ama fazla da elleşmemek lazım. Belli ki kocayı daha çok sevmişim ve seçmişim, hayrını da göreyim İNŞ. O da beni daha çok sevmiş, seçmiş, sevgiyle depe depe kullanıyor MAŞ.

Buraya kadar iyi güzel. Lakin bizim bi "Ştefi" olayımız var. Bildiniz mi? Eski kız, ayol.. Alman olmasından kelli, pek tabii sarışın bi hatun bu Ştefi. Hafif balık etli böyle, gerdan falan yerinde. İlk 8 sene önce tanıştık biz, sevdiceğimle tanışmamızın ikinci ayında, böyle kankalar falan toplanmışız. Grupta bir bu kıza içim ısındı ilk andan. Komik de bir durum vuku buldu. Öyle loş bar ortamında eski kız olduğunu anlamamışım, kardeşini o sanmışım, kardeşi de soğuk nevale falan derken neyse amaaan. O gün bu gündür biz böyle seviyeli bir ilişki içindeyiz Ştefi'yle. Çok sık görüşmüyoruz ama görüşünce pek sıcak davranıyoruz birbirimize. Ayol numara mı yapıyoruz, yok yahu, yapmıyor gibiyiz. Kızcağızı ayıp olmasın, yanlış anlaşılmasın diye kocasıyla beraber düğünümüze çağırdık, o da sanırım ayıp olmasın, yanlış anlaşılmasın diye geldi, üstüne yüklenmiş kocaman hediye falan getirdi. Şimdi ev gezmelerine gidip geliyoruz, bana özel sevdiğim pastadan alıyor, ben ona iltifatlar ediyorum, benim kahve saçıma gözüme hayranlar karı koca.. Abesle iştigal edilen durumlar yahu. Türkiye'de olsak olacak iş değil yani. Ama Alemanya bu kadar da medeni bi toplum demek ki ya da herkes rolünü çok medeni bi şekilde oynuyor. Öyle saç saça baş başa mahalleliler gibi kavga edecek hallere düşmedik çok şükür (hoş şimdi düşündüm de böyle bi chick-fight durumunda da kocalarımız zevkle izlerler, ayırmazlardı da sanki.. neyse geçelim, aklım fazla çalışıyor muzurluğa)

Neyse bu Ştefi iki haftadır bana sardırdı. Geçen hafta IKEA üstüne berbat fülüt konseri falan derken atlattık ama bu hafta "allasen, yok vallahi olmaz, ölümü ye" ayarında almanca cümleler kuruldu falan, kaçamadım. Bu haftasonu Brunch yapacağız, medeni bir ortamda medeni bi şekilde. Orda çikolata sosunda bir chick-fight aklıma geliyor ama yok, olmaz heralde daha neler..

Ya normal mi bunlar merak ediyorum? Ben kıskanç bir insan değilim gerçekten ama bu durum normal mi yani, eski kızla kanka olma halleri falan? Hayır evropaya uyayım derken aşırı medenileşmiş olmayayım yanlışlıkla, Allah muhafaza?

7 yorum:

  1. saçını şöyle kavrayıp bileğinden geçir ve yüzünü duvara duvara vur.

    aslımıza ihanet etme hemşire! genetik kodları aşınmış bu Alamanların!!!

    aerhasuehrer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi bir an o şekilde düşündüm de :)) Yok ben yapamam, yapar mıyım ki yahu? Yaparım belki de, acil durum anında camı kırıp, kolu çekip açabilirim sanırım :P

      Sil
  2. Cerenmus,

    Yapılmaz yahu bu kadar samimiyet.. Hayır belki adamlar için de can sıkıcı olabilir.

    Bir de tabii haddimi aşmak istemem ama, ''yaşanmışlık'' varsa iki insan arasında, sürekli canlı, göz önünde, akılda tutmanın bi anlamı yok gibi..

    PS: iyi niyet ve özgüveninize sevgiler efenim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da ters bu ex'le kuzu sarması olayı ama bu ilk işte, şaşkınım.. Türk tipi patlamasa bari..
      Kocalar mutlu o daha da acaip! Hani kadınlar daha bi rol yapabilir durumu kurtarmak adına, Mona Lisa smile vs. ama erkekler ne bileyim.. Tuhaf.

      Sil
  3. Iki kisi ayrilirken, sevgi mevgi hak getire derecesinde bitmis, olay kavgaya bile luzum kalmayacak, arkasindan ah etmeyecek, depresyonlara girilmeyecek sekilde bitmis bir iliskiden arta kalan bir ex ise bu sahs-i mustesnelar sanirim pek de sikinti dogurmayabilir.. KEndi gizlisinde kiskanc ama kiskancligi hic kendine yakistiramayan biri olarak senin bu yazin hakkinda fikirlerim Cerenimo.
    Oncelikle senin yaklasimin normal ancak, bu derece arkadasi yokmuscasina Stefinin sana sarmasi da bi anormal.. Aslinda gecmiste birbirinde bir suru ortak sey bulmus kimslerin aski bulamayip ayrilmalarinin ardindan yine kendilerine denk birilerini bulduklarinda.. bu eski ve yeni grup elemanlarinin birbiriyle iyi gecinmesi bu insanlarin her ikisini de secen kisinin bi cesit tutarliligi oldugunu gosteriyor.. netice de sen hubby'inden bi makas al once..
    ikincisi, eropa medeniyeti sahiden de hele ki adamlarda bize dudak ucuklatacak bi amnesia sekilinde vuku buluyor sanirim.. hubby'den ikinci makas..
    Sen yine de bir anadolu kadinisin, dunya vatandasligi bi yere kadar da olsa.. o baglamda bir eropa medeniyetinden daha da simsicak, daha da bir arkadas canliligia da gelir coreklenir senin ustune..Ona da yapilabilecek bir sey yok..
    Ben sevdicegin ex'iyle biraraya gelinmek durumunda kalinan gayet onemsiz bir sosyal okazyonda(ikinci karsilasmamizdi, birincisi bir dugun olup, benim dunyanin rakisini icerek olayla mucadele etmeme varmis, gecenin sonunda hanim kizimizla ciftetelli oynamamla son bulmustu ki etrafta sevdicekten baska tanidik olmadigi icin de fena halde deplasmandaydim), merahbalasma esnasinda.. hanimkizimiz aa hosgeldiniz diyerek sevdicege hamle eder opmek icin, yaz mevsimi olmasindan kelli 'aa cok terliyim diyerek opmeden devam eder sevdicek, bense sacma bir arkadas canliligi ile "aa o opmezse ben opeyim, naber 'bilmemne' aa nasilsin gorusmeyeli.." diye sahi sahi bir hosbese daliverdim. Hic dusunmedim o an,. sonradan farkettim ki.. dur hanim hanim onu opme beni op diye olaya dalivermisim aslinda.. umarim bunu disardan kimse boyle anlammaistir ben sahiden de, icimdeki olasi huysuz kadini bastirmaya o derece odaklanmisim ki sanirim.. luzumsuz bir arkadas canliligi hemhal oluveriyor o anlarda..

    YanıtlaSil
  4. Ya arkadaşlar kızın arkasından konuş konuş, sonra git brunchta kızı koca göbek hamile bul.. Nasıl ama? Allah tamamına erdirsin, pek de güzel bi hamile olmuş, maşallah. Pek bir anaç sütlaç olmuş hem, devamlı göbeğini sevip okşuyo hatun.. Gel de vicdan yapma şimdi. Hayır trajikomik olan o değil de, kızla aynı elbiseyi giymişiz gelmişiz, bende xs, onda xl.. Bende tıkır tıkır topuklular, onda nike pabuç.. Bende bukle bukle saç, yerinde makyaj, onda yataktan kalktım koşa koşa geldim havası :))) Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim..

    YanıtlaSil
  5. aksam aksam koptum:))
    ben boyle bir durumla karsilasmadim ama hayatima bir sekilde girmis hicbir insani cikaramama huyum var benim de. canciger kuzu sarmasi olmasam da en azindan bir facebook bagim devam etsin istiyorum iyi hallerini mutluluklarini gormek istiyorum baslari dara duserse yapabilecegim birsey olsa yapmak ya da. yazinin basinda da dedigin gibi belli ki ondan daha cok sevecek birini bulmusum ya da benden daha cok sevecek birini bulmus o..ama soyle ya da boyle bir sevgi yasanmissa ben silip atamiyorum pek. pisi ben bu arada nedense adsiz gonderdi yorumu

    YanıtlaSil