12 Ocak 2012 Perşembe

Yeni bir başlangıç

Bu senenin ilk post'unu yazmayı geciktirdim, farkındayım. Bunun ilk nedeni tabii ki bu sıra biraz başımın kalabalık, aklımın da birden çok yerde olması. Hayat birçok anlamda biraz ağır ve sıkıntılı geçiyor bu günlerde ama şu an pırıl pırıl bir güneş var dışarıda ve uzun süredir ilk defa kuş seslerini duyuyorum. Tüm bunlar çok yakında her şeyin çok güzel olacağını müjdeliyor, biliyorum.

Yazamamın bir diğer nedeni ise; yeni yıla yeni bir sayfa temasıyla girmek istedim ve bunu da tasarımcı kocama bedavadan yaptırmaya kalktım. Tabii ki 3 temel gerçeği atlamışım:
1. ucuz etin yahnisi gerçeği
2. aile şirketlerinde aile ilişkilerinin iş ahlakına yansımaları gerçeği
3. tasarımcıların zaman kavramı ile sokaktaki adamın zaman kavramının hiçbir surette örtüşmediği gerçeği

Dolayısıyla; şu an başı üç farklı projeyle kalabalık olan sevdiceğim, benim düttürü bloğa 15 gündür el attı atacak falan diye beklerken; baktım bu iş uzayacak, mütemadiyen yılın ikinci vergi dilimine denk gelen tarihlere kalacak, benim içim kabaracak, delleneceğim, sevdiceğime çemkireceğim falan.. Gerek yok. Kıt bilgim ve berbat zevkimle ortaya karışık, hazır ve beleş bir sayfa teması döşeyiverdim. Renkli bişey olsun istedim, fazla cafcaflı da olmasın dedim. Böyle oldu; umarım hoşunuza gider, güzel gözlerinizi fazla yormaz.

Bu geçici bir tema. Çok yakında (zaman göreceli bir kavram, unutmayalım) sevdiceğin uzman ellerinden çıkmış, büyük olasılıkla daha "sade ama göze güzel görünen" birşeylerle değiştireceğim. O zamana dek idare etmeniz dileğimle..

2 yorum:

  1. Ceren; blog görüntün süper olmuş. Çok beğendim. Zaman zaman değişiklikler gerekiyor demek ki...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Aslında yazı karakterlerini ve özellikle paragraf boşluklarını pek sevmedim ama kısa dönemde idare edecek gibi. Bir de üstteki ara çubuğunu sevdim. Temayı www.btemplates.com'dan aldım.

    YanıtlaSil