27 Ocak 2011 Perşembe

"Kendime" geldim


Evet Afrika macerası bitti ve tilki döndü dolaştı, kürkçü dükkanına geri döndü. Geldim geleli bir gevşeme ve huzur hali içindeyim; annemin "bol kepçe lokantası" yemekleri, yumuşacık-sıcacık-mis kokulu battaniyeler falan. Neydim, ne oldum.. Yanda; Abidin Dino'dan halimin (mutluluğun) resmi..

Burnumu bile dışarı çıkarasım yok, a dostlar..! Kar geliyormuş, gelsin buyursun; elde sahlep, pofuduk taneleri pencereden izlemek gibisi yok. Bu rehavet halim Şubat ortasına dek sürecek, sonra Almanya..

Yalnız birkaç şikayetim var; takip ettiğim blog'lardan bir ikisine rehavet çökmüş, biri Belçika'ya gitmiş, öbürü "yetti gari bu blog" demiş, bir diğeri hasta yatıyor.. Kendilerini bi silkelenip tez zamanda "kendilerine gelme"ye davet ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder