28 Şubat 2010 Pazar

Kimim ben?!? Nerdeyim?!?

Who am I.. And if yes, How many?
Yaş kemale erdikçe, insan nerde ne zaman doğduğunu "hatırlamakta" zorlanıyor. Kadınlar için 23'ten sonraki her yaş 5 senede geçermiş, bir de bu hesaba dalarsak, hiç çıkamıyoruz.
Ben geçen binyılda doğmuş, 80li yıllarda çocuk olma şansını yakalayıp, elektrik kesintileri ve darbe girişimlerine rağmen sıcak aile şefkati içinde kış ile yaz sporlarının bir arada yapılabildiği güzelim Bursamızda büyümüş, annesinin sıcak kucağından 18 yaşında kalkıp teeee istanbula gidip bir adet psikoloji eğitimi almış, üstüne ankara ve hollanda'da çifte yüksek lisans yapmış, amerika'da klinik stajını tamamlayıp çocuk ve ergen terapisti sıfatlarına nail olmuş, dötü bu vesileyle tavana doğru bi yükselişe geçmiş klasik bir insanım.
Klasik olmayan günlerimde ise; Ganjda ölüler yüzüyor mu diye merak edip çantayı sırtlanıp Hindistan'a giden, Vietnam'da Bengal kaplanı doğal yaşam alanında doğa yürüyüşü yapan, kariyeri/kurulu düzeni boşverip 6 senelik aşkının elini tutup Avustralya'ya göçen biriyim.
Hayat bize çok acı tecrübeler de yaşatıyor, çok güzel tecrübeler de. Bazı olayları pişmanlıkla anıp, şimdiki aklım olsa yapar mıydım hiç dedirttiriyor. Bazı düşüncelerimize yıllar sonra kahkahalarla güldürtüyor. Hayat her an değişiyor, bizi de değiştiriyor. Ben küçük şeylere mutlu olabilen, sıkıntıları inancıyla aşabilen, güzeli görmeye çalışan, Pandora'nın Kutusundan umudun da kaçamaması için uğraşan biriyim.
Ben hayatın talebesiyim, ve bu blog'da hayatın bana gösterdiği, koklattığı, tattırdığı tüm ufak güzellikleri paylaşarak büyüteceğim!

1 yorum: