28 Şubat 2010 Pazar

Günlük nedir, nasıl tutulur


Günlük tutmak sağlam sinirler, inatçı bir niyet ve "ben bu yola baş koydum arkadaş" türünde bir dirayet gerektirir! Bende bunların hiçbiri olmadığı için hepimize kolay gelsin diyerek bu işe girişmiş bulunuyorum.
Sahip olduğum diğer blog "c-chronicles" umuma açık bir seyahat blog'u olup, "biz seyahat edicez de kız başımıza becerebilir miyiz", "bavulumu hazırladım ama kapatamıyorum yardım edin" ya da "ben bu ülkeye gidiyorum ama ne menem bi memlekettir bilemedim, son dakikada gireyim şu internete bir araştırayım edeyim dedim" serzenişleriyle bana başvuran hassas bünyelere hizmet vermektedir.
Dolayısıyla, son zamanlarda Bridget Jones'a taş çıkarasıca bir hal alan hayatımın elaleme açık halini bu blog ile yansıtmaya karar vermiş bulunuyorum. Vatana millete hayırlı olması, gelecek nesillere örnek teşkil etmesi, internet dünyasında çığır açması dileklerimle...
Ceren Musaagaoglu - 28 Şubat 2010

1 yorum:

  1. hayırlı olsun...

    bu yorum nihayet yorum bırakabildiğimi görünce gecikmeli olarak yazılmıştır :)

    YanıtlaSil